01 lutego 2010

Ulubiona herbata


Jedną z moich ulubionych herbat są herbaty smakowe. Nie ma ulubionego producenta herbata choć lipton jest bardzo dobry. W pracy mam dużo rodzajów herbat i kaw ale nikt nie podziela mojego gustu i kupują zwykła czarne herbata wiec muszę ze swojej kasy kupować sobie herbatę.
Cytrynowa już się znudziła więc kupiłam brzoskwiniową i teraz ta piję. Dobre jest to że w przeciwieństwie do tanich i niedobrych herbat w tej torebka starcza na 2-3 herbaty więc jest to jakaś oszczędność.

Czasem gdy mam wolne lubię przejść się do herbaciarni i kupić sobie jaką mieszanki herbaciane. Wszystkie one są w prawdzie w postaci liściastej a ja wole jednak ekspresowe herbatki. No cóż, dopóki nikt nie zmieni swoich upodobań będę musiała kupować sobie sama herbatę,a piję jej na prawdę dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz