29 marca 2010

Pogoda

herbata
Dzień zapowiadał się dość przyjemnie ale znowu, tak jak w sobotę przyszły chmury...Nie jest przyjemnie siedzieć w pracy gdzie za oknem zbiera się na deszcz. trudno co poradzić. Może herbata jakoś poprawi mi humor. Kilka dni temu kupiłem sobie taką w piramidkach. Jest tego od groma więc spokojnie można dobrać sobie jakiś smak. Ja wziąłem sobie waniliowo - malinową. Jest jedna wada takiej herbaty. Herbata taka jest trudna do posłodzenia. Dla mnie herbata owocowa bez cukru jest czymś nie do wypicia. W drugiej strony nie można dobrze wymierzyć ile trzeba posłodzić aby nie przesadzić. No i tak w kółko.

Wszystkie herbaty czarne są ok, słodzę 2 łyżeczki i wszystko pasuje. Owocowa herbata odpowiada mi ale jakby nie to słodzenie. Czy ktoś ma podobny problem do nie? Oczywiście piję tylko herbaty w saszetkach bo nie lubię jak mi się kręci coś w szklance. Kiedyś mi to nie przeszkadzało ale teraz owszem. Może się za bardzo nerwowy zrobiłem...:)Na taką pogodę jak dzisiaj to tylko dobra herbata może pomóc. Oby tak się stało...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz