11 marca 2010

Herbatka rozgrzewająca


Za oknem piękna pogoda lecz temperatura nas nie oszczędza. Nie jest bardzo zimno ale powód do narzekania owszem mamy. Za kilkanaście dni będzie kalendarzowa wiosna więc możemy wymagać trochę więcej od pogody. Już myślałem że po powrocie z pracy nie będę musiał pić herbaty na rozgrzanie ale wczoraj i dzień wcześniej musiałem. Przebywałem na dworze 20 min i strasznie zmarzłem.

Zawsze się zastanawiałem jakie herbaty się pije żeby się rozgrzać. Czy jest to jakaś typowa herbata czy po prostu chodzi o wypicie czegoś ciepłego. Prawda jest taka że że jednak chodzi tylko o zwykły napój. No może herbata malinowa trochę się wyróżnia bo jednak ma jakieś właściwości rozgrzewające organizm. Tak więc nie trzeba szukać nie wiadomo jakiej herbaty po to aby poczuć się lepiej.

Myślę że każda herbata owocowa ma takie właściwości. Kilka dni temu kupiłem herbatę w sklepie internetowym. Nie jestem przekonany do takiego sposobu zakupu ale przeglądając stronę skusiłem się. Uwielbiam owoce i byłem ciekawy jak smakuje herbata z kawałkami owoców. Mam już swoje lata a nie piłem herbaty z suszonymi owocami...śmieszne...

Powiem że herbaty owocowe to bardzo smaczny napój. Mogę to powiedzieć po kilku wypitych szklankach herbaty tej z neta. Fajnie że jest duży wybór bo można dowolnie przebierać w smakach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz