19 marca 2010

Herbaty czarne z dodatkami

herbata
W herbaciarniach jest ogromny wybór herbaty. Takim najlepszym rodzajem herbaty który jak dla mnie jest najbardziej efektowny to herbaty czarne z dodatkami. Herbata czarna to normalna w świecie herbata ale już z dodatkiem owoców czy czegoś innej nabiera pięknego smaku i aromatu. Nie chodzi tu tylko o herbata bo jest wiele sposobów aby z prostej rzeczy zrobić coś wspaniałego. Trzeba mieć tylko trochę inwencji. Wszystko zależy od tego co mamy na myśli mówiąc "dodatki". Mi się to kojarzy najbardziej z owocami ale do herbaty można dodać soku malinowego, może być też cytryna (która podobno jest strasznie niezdrowa w połączeniu z herbatą). Nie mam pojęcia co jeszcze można dodać do herbaty. Pewnie w innych typach herbaty jest większe lub mniejsze pole manewru. Jak mamy herbaty owocowe to raczej nie dodamy soku bo jaki to ma sens... Wydaje mi się że herbata czarna ma najwięcej odmian dlatego że jest uniwersalna. Nawet teraz piję sobie herbatkę jak piszę. Nie jest to temat na który można ciągle pisać ciekawe rzeczy. Herbata jak herbata, pijemy ja codziennie ale czy musimy o tym rozmawiać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz