24 marca 2010

Herbata owocowa online

Kilka dni temu postanowiłem kupić herbatę przez internet. Siedziałem chyba z godzinę przeglądając ofertę wielu sklepów internetowych. Nie było to proste z tego względu że sklepów jest cała masa a w każdym z nich ogromny wybór herbaty. Po prostu wpisałem herbata sklep i wszystko miałem jak na tacy. Nie pijam herbaty codziennie bo jakoś za nią nie przepadam szczególnie. Chociaż to wszystko zależy od dnia. Teraz mnie naszło na to żeby kupić jakieś mieszanki owocowe które będą mi pasowały. Może jaką wezmę do pracy...

O tyle jest łatwo że mieszanki herbaciane to produkt najbardziej dostępny w sklepach z herbatą. Jest tam owszem herbata biała , czerwona i czarna herbata online ale głównie to są mieszanki. Każda była z owocami. No na którą bym nie kliknął to a to z mango, truskawkami czy jabłkiem. Nie mam nic przeciwko ale wczoraj piłem z cynamonem i jabłkiem i musiałem i herbata musiała wylądować w zlewie. Nie dało się po prostu jej wypić. Nie wiem czy jest to herbata od producenta bo takie podobno są najlepsze. Wydaje mi się że tak bo na tym polega sprzedaż w necie, że jest tańsza bo ma mniej pośredników. No i w taki sposób zakupiłem kilka herbat i wczoraj przyszły pocztą. Teraz tylko pić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz