08 lipca 2010

Plantacja herbaty

Tego typu filmy mogę oglądać cały dzień. Nie wiem czy ktoś też pasjonuje się tak herbatą jak ja ale dla mnie oglądanie plantacji (szkoda że tylko w necie) jest czymś wspaniałym. Filmów które są nagrywane na wielkich plantacjach nie ma dużo. Trudno jest znaleźć coś niespotykanego dane do użytku dla wszystkich. Chciałbym kiedyś wybrać się na wycieczkę do Indii czy do innego kraju w którym masowo produkowana jest herbata. Już nie zależy mi czy będzie to herbata czarna czy zielona. Mi wszystko jedno. Najpiękniejsze są te widoki na wzgórza porośnięte zielonymi roślinkami.

Kiedyś już zamieściłem film który pokazuję plantację. Teraz wrzucam drugi. Może kiedyś uda mi się wrzucić swój film z wycieczki do Indii. Na razie jej nie planuję ale kto wie co zdarzy się za kilka miesięcy czy lat....?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz