13 lipca 2010

Herbatki

I jak się spodobała plantacja herbaty? Moim zdaniem jest to super film w którym jest pokazane cało piękno tych plantacji. Wciąż czekam na ludzi którzy tez interesują się herbatą. Piszcie do mnie bo pomyślę że nie mam żadnych czytelników swojego bloga.

Herbata jest częścią mojego życia. Pasjonuję się tym o bardzo wielu lat i mogę komuś pomóc w wyborze jakiejś fajnej herbatki. Jednak czy temat herbaty jest dobry na to co widzimy za oknem? Dla mnie to istne piekło. Mówiłbym inaczej jakbym teraz siedział na plaży lub w morzu. Dla ludzi z miasta jest to udręka jakich mało na tym świecie. Dobrze że mamy takie sprzętu jak klimatyzacja czy nawet...zimna woda z lodówki.

Pisałem już o piciu herbaty w taką pogodę. Nie chcę się powtarzać ale sam się dziś sobie zdziwiłem. Rano gdy szykowałem się do pracy jakoś odruchowo wstawiłem wodę na herbatę. Od kilku dni jej już nie piję...Tak więc stawiłem wodę i do kanapek wypiłem gorącą herbatę. Gdy byłem już w połowie zorientowałem się że jest mi tak gorąco że chyba się....:)Dajcie spokój...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz