17 czerwca 2010

Nowości herbaciane

herbata
Jak już nie raz pisałem lubię czasem pójść sobie do sklepu i kupić jakąś przyzwoitą herbatę. Nie robię tego nawet dla siebie lecz z powodu aby mieć w domu zawsze coś dobrego w razie odwiedzin niespodziewanych gości. U mnie w domu znajomi nie proszą już o kawy lecz o dobre herbaty bo wiedzą że zawsze mam coś nowego. No cóż,wyszło że jest to taka mała atrakcja bo nigdy nie wiedzą co dostaną.

Od pewnego czasu częściej oglądam herbaty w necie. Kiedyś to jak byłem na mieście wchodziłem do herbaciarni i coś tam wybierałem. Teraz to samo robię przed kompem. Zaciekawiła mnie Pu-Erh Strawberry. Jest to herbata czerwona ekspresowa czyli taką jaką lubię. Za liściastymi nie przepadam z tego względu że denerwują mnie liście które ciągle czepiają się łyżeczki. Z tego co wiem znajomi też nie przepadają za liściastymi. W sobotę spodziewam się gości więc we wtorek zamówiłem herbatę w sklepie internetowym. Nie mam pojęcia czy dojdzie na czas ale chyba ludzie w tej firmie powinni wiedzieć takie rzeczy. Zadzwonię dziś.

Lubię przeglądać nowości herbaciane z tego powodu że zwykła czerwona herbata już nie robi na nikim wrażenia. Człowiek może się do czegoś w tym stopniu przyzwyczaić że będzie potrzebował czegoś więcej niż zwykła herbata. Uwielbiam herbaty owocowe. Wybieram te które zawierają moje najulubieńsze owoce. Problem jest w tym że ja wszystkie owoce lubię. Tym razem postawiłem na truskawkę. Nie kupiłem jej dużo więc pewnie za tydzień znowu złożę zamówienie, ale na coś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz