10 czerwca 2010

Dawne odkrycie naukowców

herbata
Właśnie przeczytałem pewien tekst który został wydany 3 lata temu na łamach jeden z poczytnych gazet. Tematem była herbata. Może ja lekko streszczę o czym była mowa...

W artykule jest zadane pytanie "Czy herbata jest zdrowa jeśli pijemy ją w dużych ilościach?" Naukowcy odpowiadają jednym głosem. Jeśli jesteś smakoszem herbaty i nie wyobrażasz sobie dnia bez wypicia choćby jednego kubka to mamy dla Ciebie pocieszenie. Herbata w dużych ilościach może być zdrowa. Ja oraz cała społeczność od zawsze wiedziała że herbata nie ma zbytnio pozytywnego działania. Oczywiście w porównaniu z kawą wypada lepiej ale i tak herbata wysusza nas organizm.

Z raportu naukowców wynikało że herbata jest nawet zdrowsza niż...woda. Nie wiem jak to możliwe ale takie zostały podane informacje. Ja osobiście nie wierzę w takie rzeczy. Jak herbata może być bardziej zdrowa niż czysta woda źródlana...Dla mnie jest to niepojęte.

Co do herbaty zielonej mogę powiedzieć kilka pozytywnych słów. Słyszy się że jest to najlepsza herbata na świecie pod względem działania leczniczego. Czy jest lepsza niż woda tego nie jestem w stanie określić. Mam tylko nadzieję że na dzień dzisiejszy nie ma przekonania że herbata jest lepsza od wody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz