06 kwietnia 2010

Już po świętach

I już po świętach. Była rodzina, herbata, ciasto i miłe chwile.Typowo jak na okres świąt. Niedługo już tylko praca i praca a do następnych świąt dużo czasu. Trzeba jednak przez najbliższe dni wspominać wszystko to co wydarzyło się ostatnimi dniami. Było bardzo przyjemnie. Przyjechała rodzina, była herbata którą kupiłem w dobrym sklepie. Z tym wiąże się pewna historia bo miałem problem jaką herbatę kupić. Odwiedziłem sklep herbaciany bo pomyślałem że to najodpowiedniejsze miejsce do kupna dobrej herbaty. Było tam tyle herbat że nie wiedziałem którą kupić. Mało tego. każdy z mojej rodziny lubi inny rodzaj herbaty. Jedni nie piją zielonej. Ktoś nie lubi herbaty w saszetkach a ktoś pije tylko liściastą. No masakra a przecież w święta każdego trzeba dogodzić jeśli się sprasza na obiad. No i wyszło na to że herbata była w postawi wielu rodzajów. Nie wykupiłem całego sklepu ale było tego na prawdę wiele. Nie każdy też pije herbatę. Byłą też kawa ale te na szczęście kupiłem tylko jedno opakowanie. Która herbata najbardziej smakowała rodzince? Najbardziej to herbata czarna z dodatkami chociaż każda herbata z owocami im smakowała. Sam ją lubię. Fajnie jest się napić herbaty a móc zjeść kawałek jabłka czy wiśni. Na prawdę smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz