Przełom lutego i marca to czas bardzo zmiennej pogody. Zmienność oznacza, że pogoda chwilami będzie nam przypominała zbliżającą się wiosnę, choć będzie przeplatana dużym zachmurzeniem, opadami deszczu czy porannymi przymrozkami. Taka pogoda składania właścicieli sklepów herbacianych do robienia promocji. To ostatni moment na pozyskanie stałych klientów, ponieważ przyjście wiosny, lata, wysokich temperatur to spadek sprzedaży wszystkich rodzajów herbat. Tu przydaje się wiedza z zakresu marketingu sprzedażowego, ponieważ nie jakość herbaty jest decydującym wyznacznikiem. Najważniejszy jest sposób zareklamowania produktu i wyrobienie w kliencie określonego zdania o produkcie, które skłoni go do zakupu.
Pomysłowość - to słowo buduje cały marketing sprzedażowy. Nie możemy się powtarzać, nie możemy korzystać z czyiś pomysłów, ponieważ na dłuższą metę nie przyniesie nam to korzyści. Herbata to produkt w którym wiele pomysłów zostało już zrealizowane. Nie pomagają pospolite gratisy do zamówień czy oferowanie darmowej wysyłki przy zakupach powyżej 300zł. Konkurencja na rynku jest przeogromna - świadczy o tym ilość sklepów internetowych po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa herbata.
Jak zatem skusić klientów do zakupów? Odpowiedzi na to pytanie nie znajdziecie w tym wpisie. Liczą się nowatorskie pomysły, wyciągniecie ręki w stronę klienta, a czasami zrezygnowanie z szalonego zarobku na rzecz pozyskania stałego klienta. Przecież to oni w przyszłości utrzymują każdy internetowy interes.
01 marca 2012
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz