23 grudnia 2010

Ładny podarunek

Nie raz pisałem o herbacie jako produkcie na prezent świąteczny. Do samych świąt będę trzymał się tego zdania bo wciąż według mnie jest to ładny podarunek. Amatorskich miłośników herbaty w naszym kraju jest cała masa dlatego herbata ciągle jest na topie. W każdym roku dowiadujemy się o nowych kompozycjach herbaty. Osobiście z każdym rokiem przybywa do mojej kolekcji kilka herbat które niedawno polubiłam.

Nie inaczej będzie w tym roku. Na pewno od kogoś z rodziny dostanę wielki kosz herbat ponieważ od wielu lat rodzinka praktykuje taki zwyczaj i przyznam się że nie jestem zniesmaczona. Mój brat ma wieli talent do wyszukiwania wspaniałych herbat. Kompletnie nie wiem skąd je bierze ale sporo podróżuje po Europie wiec może właśnie w tym jest cała prawda.

Podarowana herbata towarzyszy nam przez cały okres świąt. Chętnie dzielę się swoimi prezentami więc wszystkie 3 dni popijamy sobie wyśmienitą herbatkę. Na sam koniec składam wszystkim serdeczne i ciepłe życzenia, aby święta Bożego Narodzenia przebiegły pod znakiem uśmiechu i radości. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz